رفتن به محتوای اصلی
۹ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور مطرح کرد:

اعلام آمادگی دولت برای پروژه‌های قطار شهری قم/ آمادگی داریم که هم به پروژه مترو و هم به مونوریل قم کمک کنیم

مطلب بدون عنوان 3085
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: مسئله خاص مونوریل قم توسط دولت به‌طورجدی پیگیری می‌شود.
مسئله خاص مونوریل و فرودگاه قم توسط دولت به‌طورجدی پیگیری می‌شود چون انتظارات مردم در مورد این طرح‌ها به‌حق است و روند تکمیل آن‌ها طولانی شده است.

داوود منظور در سفر به قم و دیدار با شماری از مراجع تقلید و علما و حضور شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در خصوص پروژه‌های قطار شهری قم اظهار داشت: مترو و مونوریل در این استان باید با یکدیگر یکپارچه شوند، ما هم آمادگی داریم که هم به پروژه مترو و هم به مونوریل کمک کنیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه تأکید کرد: مسئله خاص مونوریل و فرودگاه قم توسط دولت به‌طورجدی پیگیری می‌شود چون انتظارات مردم در مورد این طرح‌ها به‌حق است و روند تکمیل آن‌ها طولانی شده است.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده تلاش می‌شود که منابع مناسب‌تری برای طرح‌های قم ببینیم.
منظور همچنین با اشاره به موضوع حاشیه‌نشینی قم و ارتباط آن با مهاجرت‌پذیری استان گفت: در همین رابطه باید ساماندهی مناطقی که حاشیه‌نشینی در آن جریان دارد را با همکاری مدیریت شهری دنبال کنیم.

وی ادامه داد: توسعه گردشگری در استان قم و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از گردشگران ازجمله احداث هتل‌های پنج ستاره نیز با مشارکت بخش خصوص در دستور کار است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم، با شماری از مراجع تقلید و علما نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MlPP2